مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-30اقتصادي

صمت تهران: مشکلی در بازار خرما وجود ندارد/ پرتقال کیلویی 6 هزار و 900 تومان


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با بیان اینکه بازار خرما آرام است و به مقدار کافی عرضه می شود، گفت: از دو روز گذشته با یک کاهش قیمت جدید در سیب و پرتقال روبه رو هستیم که پرتقال تامسون شمال هر کیلو 5 هزار و 200 تومان خریداری شده و به قیمت 6 هزار و .

- یدالله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در مورد عرضه خرما و میوه اظهار کرد: قیمت خرما در سازمان میادین میوه و تره بار بین 25 هزار و 500 تومان تا 26 هزار و 500 تومان خرما عرضه می شود و این قیمت در فروشگاه های زنجیره ای 10 درصد بالاتر مصوب شده است همچنین خرماهایی که به شکل برند عرضه می شود پیشنهاد داده شده تا سازمان حمایت حداکثر قیمت را به ما اعلام کند تا با تخلفات برخورد شود.

وی گفت: بازار خرما آرام است و به مقدار کافی عرضه می شود، در مبادی تولید هم در سردخانه ها موجود است و هیچ نگرانی هم وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با بیان اینکه سیب و پرتقال روند کاهش قیمت دارند، ادامه داد: از دو روز گذشته با یک کاهش قیمت جدید روبه رو هستیم که پرتقال تامسون شمال هر کیلو 5 هزار و 200 تومان خریداری شده و به قیمت 6 هزار و 900 تومان به مصرف کننده عرضه می شود و این روند در مورد سایر اقلام نوبرانه تأثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمت تهران: مشکلی در بازار خرما وجود ندارد/ پرتقال کیلویی 6 هزار و 900 تومان

صمت تهران: مشکلی در بازار خرما وجود ندارد/ پرتقال کیلویی 6 هزار و 900 تومان