مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-30سياسي

مصاحبه وزیر امور خارجه دلبستگی ذلت بارش به آمریکا را نشان داد


امام جمعه قزوین با بیان اینکه مصاحبه وزیر امور خارجه، دلبستگیِ ذلت بارش به آمریکا را نشان داد، گفت: ان شاءالله بزودی شاهد پایان کار غرب‎زدگان در کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی که از شبکه قزوین پخش می شود، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و روزه، گناهان را می سوزاند و محبت بین بنده و خدا در این ماه مبارک، در حرارت و گرمای لطف خداوند نسبت به بندگان می تواند تحکیم بخشیده شود.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای خوب در ماه مبارک رمضان، کمک به ایتام و نیازمندان است، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت برای نشان دادن جلوه های بندگی است و هر چه انسان هنر بندگی دارد، در این ماه می باید دار و ندارش را نشان دهد و خودش را محک بزند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اینکه یک آیه قرآن در این ماه ثواب کل قرآن را دارد، یعنی ثواب بیش از 6 هزار آیه قرآن؛ ثواب هر عبادتی در این ماه چندین برابر نزد خداوند ثواب دارد و شیاطین در این ماه قل و زنجیر شده اند تا بندگان هنر بندگی را به خوبی به نمایش بگذارند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در هر ماه رمضانی، محصول سال خود را می باید به نمایش بگذاریم و نسبت به نماز، قرآن و اعمال عبادی مراقبت و بررسی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه وزیر امور خارجه دلبستگی ذلت بارش به آمریکا را نشان داد

مصاحبه وزیر امور خارجه دلبستگی ذلت بارش به آمریکا را نشان داد