مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-30سياسي

امام جمعه ابرکوه: لزوم تبدیل اسفندار و تیجرد ابرکوه به بخش های مستقل


وقت آن رسیده است که مسئولین از جمله نماینده مجلس در موضوع اعتلا شهرستان ورود کرده و برای تبدیل اسفندار و تیجرد به بخش های مستقل اقدام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های مکتوب نماز جمعه اظهار کرد: به مسئولین از جمله نماینده محترم متذکر شده ام که وقت آن رسیده که جایگاه شهرستان اعتلا یابد و اسفند آباد در بخش بهمن و دهستان تیجرد در منطقه فراغه به عنوان بخش مستقل ارتقاء یابند.

وی در بحث جهان اسلام به اظهارات ولیعهد عربستان اشاره کرد و گفت: این فرد مملوک در ابتدای جنگ تحمیلی خود بر یمن مثل صدام از پیروزی چند هفته ای خود بر انصارالله سخن می گفت و بر ایران و جبهه مقاومت می تازید.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: حال که در غرقاب خودساخته گرفتار آمده و در برابر اقتدار ایران اسلامی احساس عجز می کند، آشکارا خواهان روابط خوب با ایران به عنوان همسایه خود شده و انصارالله خواسته که آتش بس را بپذیرد.

مسئولین کشور ما باید، بدون عجله و با هوشیاری و دقت و متانت مواضع جدید این هم پیمانان شیطان را رصد کنند.

حسینی در ادامه به ضیافت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد حتی در این ماه از دروغ و غیبت، تهمت به هم و کینه ورزی، بدخواهی و ظلم و بی رحمی در حق یکدیگر ابایی ندارند؛ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: لزوم تبدیل اسفندار و تیجرد ابرکوه به بخش های مستقل

امام جمعه ابرکوه: لزوم تبدیل اسفندار و تیجرد ابرکوه به بخش های مستقل