مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-30سياسي

اساسی ترین مطالبه مردم مشکلات اقصادی است


امام جمعه مهریز رفع دغدغه مردم را اصلی ترین رسالت مسئولان در حوزه های مختلف دانست و گفت: اساسی ترین مطالبه مردم مشکلات اقصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در پیام جمعه این هفته شهرستان مهریز اساسی ترین مشکل و مطالبه مردم از مسئولان را رسیدگی به مسایل اقتصادی و معیشتی است دانست و اظهار کرد:  باید تمام هم و غم مدیران تلاش در برنامه ریزی، نظارت و حل معضلات به خصوص در رفع نیازهای اصلی مردم باشد.

وی با بیان اینکه حل ریشه ای مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به همت و عزم  جدی نیاز دارد افزود: توجه به توصیه های رهبرمعظم انقلاب و عمل به شعار امسال  که موجب رونق و بسیار حساس و تعیین کننده ذکر کردند و بر تلاش مضاعف آنها برای شکست توطئه مخالفان نظام موثر دانستند.

محی الدینی گفت: کارگران مومن و فداکار در صف مقدم تحقق شعار سال و پایه اصلی تولید و کمک به نظام در این بخش مهم هستند و باید با همتی مضاعف همانند گذشته با بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور به وظایف خود را حوزه اقتصاد انجام عمل کنند.

امام جمعه مهریز به در پیش بودن شب های قدراشاره کرد و افزود: برای بهره گیری از فیوضات و لحظات معنوی این شبها مردم و جوانان با رعایت نکات بهداشتی در مساجد حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسی ترین مطالبه مردم مشکلات اقصادی است

اساسی ترین مطالبه مردم مشکلات اقصادی است