مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-30ورزشي

فرهنگ و ورزش 2 حلقه مفقوده پارلمان شهری یاسوج/زمزمه امیدبخش حضور جوانان در میدان


در سال های اخیر شوراهای اسلامی شهر یاسوج نشان دادند که برای حوزه فرهنگی و ورزشی هیچ برنامه های ندارند و نمونه آن انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، گلباد نظری فعال فرهنگی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد طی تحلیلی بر انتخابات شورای شهر یاسوج آورده است: در ایامی که شیوع بیماری کرونا بر کره خاکی حاکم گردیده و مردان باصلابت هر خانه برای حفط جان عزیزان خود با بیم و امید حافظ جان خود و اهل خانه هستند در کشور ما انتخابات پارلمان محلی و ریاست جمهوری به زودی برگزار می شود.

این گونه است که ذهن پرتلاطم مردم را از بیماری رها کند و آرامشی نسبی را بر جامعه حکمفرما کند.

با یک تحلیل سیاسی بر انتخابات پارلمان محلی با توجه به تعدد نامزدهای شورای شهر و ثبت نام چندین کاندیدا از هر ایل و طایفه به دلیل عشیره ای بودن بافت اجتماعی استان همچنین نامزدهای احزاب سیاسی باعث گردید تا پیش بینی برخی از نامزدها جهت اخذ صندلی شورا راحت و آسان تر باشد.

قبل از هر چیز حضور نمایندگان دو جریان و طیف اصول گرا و اصلاح طلب قطعی به نظر می رسد که به نظر می رسد جریان اصولگرا در این انتخابات با توجه به جمیع جهات حساب شده تر و تشکیلاتی تر از جریان رقیب در میدان حضور پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و ورزش 2 حلقه مفقوده پارلمان شهری یاسوج/زمزمه امیدبخش حضور جوانان در میدان

فرهنگ و ورزش 2 حلقه مفقوده پارلمان شهری یاسوج/زمزمه امیدبخش حضور جوانان در میدان