مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-04-30سياسي

حل مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت آزاد راه تبریز_سهند در هفته آتی


با پیگیری های به عمل آمده مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت آزاد راه تبریز_سهند با احداث یک سایت جدید همراه اول مرتفع در هفته آتی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو گفت: با پیگیری های به عمل آمده مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت آزاد راه تبریز_سهند با احداث یک سایت جدید همراه اول مرتفع در هفته آتی خواهد شد.

بابک رضی منش در حاشیه بازدید از یک سایت جدید همراه اول، با بیان این که حل مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت آزاد راه تبریز سهند در راستای رفاه حال شهروندان و رفع دغدعه دستگاه های امدادی و ارتقای امنیت این محور با جدیت پیگیری شد، افزود: این پروژه با همت اداره کل مخابرات استان با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و تا اواسط هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که این دکل مخابراتی از نوع سه پایه و با ارتفاع 54 متر ساخته می شود، ادامه داد: تجهیزات سایت از نوع فول تکنولوژی مجهز به نسل های سه و چهار دیتا (3G و 4G ) هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این سایت بیش از 90 درصد آزاد راه تبریز سهند تحت پوشش مخابراتی قرار گیرد که بسیار بالاتر از استانداردهای محورهای آزاد راهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت آزاد راه تبریز_سهند در هفته آتی

حل مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت آزاد راه تبریز_سهند در هفته آتی