مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-30سياسي

بررسی صلاحیت داوطلبان، عامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات


رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان فارس گفت: اینکه گفته می شود اگر فردی صلاحیت ندارد، تایید شود در میزان مشارکت مردم تاثیر می گذارد، - روح الله نجابت در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: مشارکت در انتخابات از اولویت های مهم کشور است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در را در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات داشته اند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این بوده که به نحوی انجام وظیفه و خدمت کنیم که ترغیب کننده مردم به مشارکت در انتخابات باشیم، تصریح کرد: از جمله اولویت های بنده در کسوت ریاست هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان فارس این بوده است که ضمن امیدوار کردن مردم، مشارکت بالا را رقم بزنیم.

رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان فارس در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره از انتخابات شوراهای شهر گفت: در انتخابات شورای شهر فضا و مسئله به گونه ای است که تلاش کردیم با دقت نظر و وسواس خاص به آن بپردازیم تا مردم اطمینان داشته باشند که اگر داوطلبی تایید شده و به او رای دادند، صلاحیت، شایستگی و شرایط لازم را داشته است.

وی اضافه کرد: به نظر بنده مهم ترین عامل در ایجاد و افزایش مشارکت مردم برای حضور پای صندوق های آرا، بررسی صلاحیت کاندیداها با دقت و حساسیت می باشد که به این ترتیب مردم احساس می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت داوطلبان، عامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات

بررسی صلاحیت داوطلبان، عامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات