مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-04-30سياسي

افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در دهستان شهدای بهشهر


24 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در دهستان شهدا و عشرستاق بخش یانه سر بهشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر جمعه در مراسم افتتاح پروژه محرومیت زدایی با اشاره به شکل گیری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بکارگیری نیروهای جهادی اظهار داشت: از مجموع هزار دهستانی که در کشور هدف گذاری شد، از سال 96 تاکنون 136 دهستان برای بکارگیری ظرفیت ها معرفی شد.

وی افزود: در استان مازندران در سه دهستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی کارها شروع شد و وجه تمایز این کار این است که از ظرفیت نیروهای مردمی استفاده شود و این سبب کاهش هزینه ها می شود.

وی گفت: طی سال 96 تا 97 حدود 20 پروژه در سه دهستان استان با اعتبار 25 میلیارد ریال اجرا شد و در سال 98 تا 99 حدود 44 پروژه شناسایی شد و این طرح ها 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سردار مسلمی تصریح کرد: مجموع اعتبار هزینه شده 88 میلیارد ریال بوده است و طی دو سال فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی 114 میلیارد ریال برای اجرای طرح ها هزینه شده است.

وی گفت: دو هزار هکتار از مزارع گندم دیم با عنوان طرح گندم سپاه اجرا شد و امسال 500 هکتار گیاهان دارویی نیز گسترش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در دهستان شهدای بهشهر

افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در دهستان شهدای بهشهر