مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-04-30اقتصادي

اعطای مرخصی ویژه ماه رمضان به زندانیان استان اصفهان


رییس گل دادگستری استان اصفهان گفت: اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط در ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد و ضروری است قضات محترم اهتمام ویژه جهت بهره مندی حداکثری از این بخشنامه و اجرای مفاد آن را به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان استان، محمدرضا حبیبی در اولین جلسه کارگروه کاهش جمعیت زندانیان استان بر اجرای دقیق بخشنامه ریاست به عمل آورند.

رییس کل دادگستری کل استان اصفهان افزود: بر اساس این بخشنامه حتی زندانیانی که به تازگی از مرخصی استفاده و به زندان بازگشته اند نیز می توانند مشمول آن قرار گیرند.

وی خاطرنشان ساخت: دادستان ها و قضات سراسر استان همچنین دستورالعمل دادستانی کل کشور مبنی بر به کارگیری محکومان و زندانیان واجد شرایط را در دستگاه های مصرحه در این دستورالعمل را با همکاری مسؤولان و مدیران کل دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار خواهند داد.

گفتنی است، در این جلسه بر بازدید مستمر قضات از زندان ها جهت بررسی پرونده های زندانیان، دقت و نظارت بر صدور قرارهای منتهی به بازداشت و سایر موارد مهم در راستای کاهش و کنترل جمعیت کیفری زندان ها مورد تأکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مرخصی ویژه ماه رمضان به زندانیان استان اصفهان

اعطای مرخصی ویژه ماه رمضان به زندانیان استان اصفهان