مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-04-30سياسي

تمدید محدودیت های کرونایی در یزد/لغو ممنوعیت تردد شبانه در شبهای قدر


جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد از تمدید محدودیت های کرونایی در تمام شهرستان های استان خبر داد و گفت: مقرر شد مراسم شبهای قدر در دارالعباده با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی طی دو ساعت و در فضای باز برگزار شود.

- احمد ترحمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از استان یزد در خصوص محدودیت های غیرضروری همانند هفته گذشته در شهر میراث جهانی یزد تمدید شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت در پیش بودن شبهای قدر، گفت: محدویت های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد به جز در شبهای قدر تا پایان هفته آینده در تمام شهرستان های استان اعمال می شود.

معاون استاندار یزد تأکید کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد مراسم شبهای قدر در دارالعباده با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی طی دو ساعت و در فضای باز برگزار شود.

ترحمی ممنوعیت عبور و مرور خودروهای غیربومی را از دیگر محدودیت های کرونایی تصویب شده برای هفته آینده در استان یزد دانست و بیان کرد: قطع چرخه شیوع کرونا در گرو همراهی و همکاری مستمر تمام اقشار جامعه است که امیدواریم هرچه سریعتر به این مهم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت های کرونایی در یزد/لغو ممنوعیت تردد شبانه در شبهای قدر

تمدید محدودیت های کرونایی در یزد/لغو ممنوعیت تردد شبانه در شبهای قدر