مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 19:302021-04-30سياسي

وظیفه مسؤولین در جامعه اسلامی از نگاه حضرت امیر


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه مسؤول در جامعه اسلامی برای تحقق عدالت و مساوات، وظایف زیادی دارد، گفت: اگر مسؤول و کارگزاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی امشب در مراسم معنوی و عبادی روز هفدهم ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شناخت  با بیان اینکه جامعه اسلامی نیز باید به لحاظ عملی به خوبی ها گرایش پیداکرده و آن را محقق کند، گفت:  اشاعه بدی، فحشا و منکرات، مسیر جامعه را به انحراف می کشاند و سبب ضرر و زیان می شود و در مقابل نیز، جامعه باید بدی و زشتی را ترک کرده و از اشاعه آن بپرهیزد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه در جوامع دو گروه از آدم ها زندگی می کنند، بیان کرد: نوع اول، انسان های محسن و نیکوکار هستند و نوع دوم هم انسان هایی هستند که کارهای زشت انجام می دهند، مسؤولین باید نسبت به هر دو گروه اهتمام و توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روایات به انفاق علنی سفارش شده، گفت: انفاق علنی یک نوع ترغیب برای دیگر افراد ایجاد می کند تا در کار خیر مشارکت کنند و ترغیب به کار خیر سبب می شود، کسانی که آشکارا اقدامات بد و ناپسند انجام می دهند، از آن نهی شوند.

رمضانی با بیان اینکه بسیار روشن است که نباید عابد و فاسق را به یک شکل نگاه کرد، گفت: مسؤول و مدیر با هر رده و جایگاهی در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مسؤولین در جامعه اسلامی از نگاه حضرت امیر

وظیفه مسؤولین در جامعه اسلامی از نگاه حضرت امیر