مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-04-30ورزشي

اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد


سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: نتوانستیم به آنچه می خواستیم در این بازی برسیم، زیرا تیم اهورا دفاع چند لایه ایجاد کرد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: نتوانستیم به آنچه می خواستیم در این بازی برسیم، زیرا تیم اهورا دفاع چند لایه ایجاد کرد.

داوود توسل امشب (جمعه-10 اردیبهشت) پس از تساوی 2 بر2 تیمش در مقابل اهورا بهبهان در مرحله پلی آف تیم های سقوط کننده در بازی معوقه هفته اول اظهارکرد: منتظر چنین بازی از سوی تیم اهورا بودیم، تیمی که 4 امتیاز کسب کرده بود و آمده بود که یا امتیاز کامل بازی را بگیرد و یا با حداقل امتیاز اصفهان را ترک کند.

وی افزود: بازی نیز به همین سمت و سو رفت و دفاع خوبی داشتند و اجازه بازی سازی به تیم ما ندادند و از تک موقعیت های خود به نحوه احسن استفاده کردند، متاسفانه در برگشت هایی که در دفاع داشتیم موفق نبودیم و آنها به گل رسیدند و بعد از گل هم به دفاع پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان اضافه کرد: تیم اهورا دفاع چند لایه ای ایجاد کرد و متاسفانه نتوانستیم به آنچه می خواستیم در این بازی برسیم.

سعی کردیم در نیمه دوم لایه دفاعی آنها را باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد

اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد