مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 19:502021-04-30ورزشي

بانوی گیلانی المپیکی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سارا بهمنیار کاراته کای اهل آستانه اشرفیه در وزن منهای 50 کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت های روز نخست لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون پرتغال به عنوان مرحله نهایی تعیین کسب سهمیه المپیک از طریق رتبه بندی، - سارا بهمنیار بانوی گیلانی تیم ملی کارانه بانوان ایران با شکست حریفان خود توانست جواز شرکت در المپیک را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سارا بهمنیار کاراته کای اهل آستانه اشرفیه در وزن منهای 50 کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت های روز نخست لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون پرتغال به عنوان مرحله نهایی تعیین کسب سهمیه المپیک از طریق رتبه بندی، در مبارزه نخست مقابل حریفی از اسپانیا 3 بر صفر به برتری رسید.

بهمنیار در دومین مبارزه برابر حریف فیلیپینی خود 2 بر یک شکست خورد و با توجه به راه یابی حریف فیلیپینی به فینال، بهمنیار در جدول شانس مجدد قرار گرفت.

نماینده گیلان در تیم ملی کاراته ایران در این مرحله ابتدا برابر حریف کلمبیایی و پس ازآن برابر نماینده مصر پیروز شد و به دیدار رده بندی صعود کرد و به سهمیه المپیک توکیو رسید.

وی برای کسب رتبه سوم روز یکشنبه مقابل کاراته کاری از فرانسه به روی تاتامی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی گیلانی المپیکی شد

بانوی گیلانی المپیکی شد