مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-04-30بين الملل

هنیه: تعویق انتخابات به تشدید اختلافات داخلی می انجامد/ اسراییل با آتش بازی نکند


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که نبرد قدس نبرد تمامی فلسطینیان است و هدف نهایی آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان است.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که نبرد قدس نبرد تمامی فلسطینیان است و هدف نهایی آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس شامگاه جمعه در سخنانی در شبکه ماهواره ای الاقصی در رابطه با تحولات قدس تاکید کرد: به عموم ملت فلسطین به ویژه محافظان و پاسداران قدس و مسجد الاقصی که در کنار عبادت روزه داری، به عبادت پاسداری در قدس شریف مشغول هستند، سلام و درود می فرستیم.

ساکنان قدس ثابت کردند که ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی از قدس کوتاه نخواهد آمد و مسئله فلسطین را به جایگاه حقیقی خود بازگردانده و نشان دادند که این ملت قادر به گرفتن حق خود و حفظ هویت قدس و مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشان کرد: به ساکنان کرانه باختری که شانه به شانه برادرانشان در قدس به پا خواستند و ساکنان غزه محاصره شده که برای دفاع از قدس شریف هر لحظه در میدان هستند، درود می فرستیم.

ملت فلسطین در هر مکانی برای دفاع از قدس شریف به پا خواسته تا نشان دهد که نبرد قدس نبرد همه است و هدف آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به این سرزمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: تعویق انتخابات به تشدید اختلافات داخلی می انجامد/ اسراییل با آتش بازی نکند

هنیه: تعویق انتخابات به تشدید اختلافات داخلی می انجامد/ اسراییل با آتش بازی نکند