مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-01ورزشي

ورزشکار معلول و دغدغه هزینه های هنگفت حضور در مسابقات جهانی


هزینه های ورزش ما بسیار سرسام آور است به نحوی که برای حضور در مسابقات اسلوونی و کسب سهمیه پارالمپیک حداقل باید دو هزار و 500 یورو هزینه کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معلولیت محدودیت نیست شاید در ابتدا شعاری جذاب به نظر برسد اما هستند کسانی که به این شعار جامه عمل پوشانیده اند، افرادی که با عزم و اراده ای قوی توانسته اند از معلولیت پلی برای رسیدن به موفقیت و افتخارات گوناگون در عرصه های مختلف بسازند.

در روزگاری که بخش عظیمی از جوانان و جمعیت یک کشور با برخورداری از سلامت جسمانی و توانایی لازم در سستی و کرختی به سر می برند، هستند افرادی در همین استان فارس که با وجود معلولیت های متفاوت از پا ننشسته و برای رسیدن به آرزوها و آمال خود شبانه روزی تلاش می کنند.

امیرحسین حسینی پور، جوانی 20 ساله از دیار فارس و شهر گل و بلبل، شیراز است که با وجود معلولیت مادرزادی خود توانسته با این سن کم، افتخارات بسیاری را نه تنها برای شهر و استان خود، بلکه برای کشور با تلاش، عزم راسخ و پشتکار خود به ارمغان بیاورد.

به گفته وی، ورزش را برای روحیه گرفتن و تقویت خود در ابعاد مختلف از دوران کودکی برگزیده و در ابتدای کار فوتبال معلولین را دنبال می کرده که طی مشورتی با یکی از ملی پوشان فوتبال معلولین، به ورزش تنیس روی میز روی آورده است، ورزشی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار معلول و دغدغه هزینه های هنگفت حضور در مسابقات جهانی

ورزشکار معلول و دغدغه هزینه های هنگفت حضور در مسابقات جهانی