مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-01سياسي

از غربت قرآن تا خاطره جالب تلاوت پشت چراغ قرمز


حامد علیزاده قاری بین الملل قرآن که مهمان صابر خراسانی در برنامه «هیئت آنلاین» بود، گفتگوی متفاوتی با او داشت و از زوایای مختلف زندگی اش گفت.

- حامد علیزاده قاری بین الملل قرآن که مهمان صابر خراسانی در برنامه هیئت آنلاین بود، گفتگوی متفاوتی با او داشت و از زوایای مختلف زندگی اش گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: ایشان به من گفتند تلاوتتان را مدیون تلاوت هایی باشید که در حرم امام رضا (ع) انجام می دهید.

وی درباره دخترش افزود: او امسال مهد آنلاین داشت، یک روز که به خانه برگشتم، او با شعف به من گفت کلاسش درباره شغل پدرها بوده است من گفتم پدرم قاری قرآن است و در حرم امام رضا (ع) اذان می دهد، بابا گفتم قاری بین المللی! بابت این قضیه خیلی خوشحالم.

علیزاده در خصوص تجربه لمس معجزه قرآن در زندگی اش گفت: بسیار زیاد.

ملازمت با قرآن حریمی دور شما می سازد که از اراده انسان خارج و شیرین و زیبا است.

این قاری قرآن با بیان اینکه قرآن به راستی غریب است، با انتقاد از صداوسیما تصریح کرد: تلاوت های فعلی صداوسیما همه توسط قاریان مصری در 30 تا 35 سال پیش خوانده شده است.

جالب اینکه در مجامع بین المللی به خاطر تلاوتی که ما شانه به شانه مصری ها داریم از اینکه ایرانی هستیم تعجب می کنند اما در صداوسیما هنوز دارد تلاوت مصری پخش می شود یا در حرم امام رضا (ع) و مشهدی که مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غربت قرآن تا خاطره جالب تلاوت پشت چراغ قرمز

از غربت قرآن تا خاطره جالب تلاوت پشت چراغ قرمز