مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-01سياسي

آزادی 155 زندانی با کمک خیرین در فردیس


دادستان عمومی و انقلاب فردیس از آزادی 155 زندانی با کمک خیرین در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصرخاکی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در گزارشی از آزادی 155 زندانی با کمک خیرین در سال 99 خبر داد و افزود: امسال نیز تاکنون 35 زندانی از همین طریق آزاد شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس در خصوص برگزاری جشن گلریزان رمضان در این شهرستان گفت: این جشن با هدف آزادسازی زندانیان انجمن حمایت زندان فردیس و ستاد دیه استان در محوطه دادگستری فردیس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشن بیش از 4 میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان فردیس با کمک خیرین جمع آوری شد تشریح کرد: برخی از خیرین هم در جشن حضور نداشتند که آن ها هم به صورت غیرحضوری تا حدود 1 میلیارد ریال تعهد به پرداخت کردند.

حسین ناصرخاکی با تبیین اینکه در سال 99 حدود 25 میلیارد ریال بابت آزادی 155 نفر پرداخت شد بیان کرد: در این راستا 310 خانواده زندانی تحت پوشش قرار گرفتند و هم اکنون نیز مبلغ 50 هزار تومان بابت هر عضو خانواده زندانی به صورت مستمری پرداخت می شود.

وی دیگر اقدامات انجمن در سال 99 را تهیه و اهدای جهیزیه به تعداد 10 سری، تهیه 50 دستگاه گوشی هوشمند برای فرزندان زندانیان بازمانده از تحصیل و پرداخت 1 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 155 زندانی با کمک خیرین در فردیس

آزادی 155 زندانی با کمک خیرین در فردیس