مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-01اجتماعي

کرونا به شغل 23 هزار کرمانی آسیب زد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: سال گذشته سامانه ای راه اندازی شد تا افرادی که از کرونا آسیب دیدند در آن ثبت نام کنند و 25 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند و در نهایت 23 هزار نفر مورد تایید قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت روز جهانی کارگر اظهار داشت: کرمان یک استان تولیدی و سرآمد محصولات دنیا است که این مهم با تلاش و کوشش کارگران در استان فراهم می شود.

وی از کارگرانی قدردانی کرد که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با کمترین توقع در این حوزه فعالیت می کنند و بیان داشت: شهدای کارگری یک ششم جمعیت شهدای استان کرمان را تشکیل می دهند که نشان دهنده حضور باشکوه کارگران در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطرنشان کرد: در دوران سازندگی و بعد از دفاع مقدس و همچنین در تحریم نیز کارگران در حوزه تولید و اقتصاد نقش کلیدی داشتند و بیش 53 هزار واحد کارگری در سطح استان با 340هزار بیمه شده اجباری  در استان کرمان فعال هستند.

اسماعیلی یادآور شد: 480 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی  در کرمان مشغول به کار هستند که طی 40 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته ایم و امیدواریم در جنوب استان کرمان بتوانیم همانند شمال پوشش بیمه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به شغل 23 هزار کرمانی آسیب زد

کرونا به شغل 23 هزار کرمانی آسیب زد