مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-01اقتصادي

سطح افت آب های زیرزمینی همدان به 58 سانت رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان متوسط افت تراز آب های زیرزمینی استان را 58 سانتی متر دانست و گفت: سطح افت آب های زیرزمینی همدان در دهه 90 به یک متر هم رسیده بود اما از سال 93 با آغاز طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی این عدد به 58 سانتی متر رسیده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان متوسط افت تراز آب های زیرزمینی استان را 58 سانتی متر دانست و گفت: سطح افت آب های زیرزمینی همدان در دهه 90 به یک متر هم رسیده بود اما از سال 93 با آغاز طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی این عدد به 58 سانتی متر رسیده است.

منصور ستوده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی 15 پروژه داشته است، اظهار کرد: انسداد چاه های غیرمجاز، نصب کنتورهای هوشمند و جلوگیری از اضافه برداشت چاه های مجاز از جمله اقداماتی بوده که تأثیرگذار بود و توانستیم بخشی از افت سطح آب های زیرزمینی را کنترل کنیم و در اکثر دشت های استان سطح آب های زیرزمینی بالا آمده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح آب های زیرزمینی دشت های اسدآباد، تویسرکان و نهاوند بالا آمده است، تصریح کرد: بیشترین افت سطح آب های زیرزمینی در یک دوره 32 ساله مربوط به دشت کبودراهنگ بوده که 36 متر افت داشته و کمترین میزان مربوط به دشت تویسرکان بوده که در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح افت آب های زیرزمینی همدان به 58 سانت رسید

سطح افت آب های زیرزمینی همدان به 58 سانت رسید