مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-01دانش

امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور «غیرحضوری» است


رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: آزمون های پایان نیمسال دانشجویان به شکل غیرحضوری و صرفا براساس بستر روش الکترونیکی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن سعیدی پور امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت امتحانات پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: آزمون های پایان نیمسال دانشجویان به شکل غیرحضوری و صرفا براساس بستر روش الکترونیکی برگزار می شود.

وی ادامه داد: دانشجویان هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند، آزمون ها راس روز و ساعت که در برگه انتخاب واحد ثبت شده، برگزار می شود و اساتید ممکن است سئوالات را به صورت چهارگزینی یا تشریحی در سامانه بارگذاری کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه درخصوص دانشجویانی که 2 آزمون در یک روز دارند، تصریح کرد: یکی از دغدغه های دانشجویان و ستاد آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بحث دانشجویانی است که در یک روز دو آزمون و یا بیشتر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: لیست این گروه از دانشجویان، اسامی آزمون ها و اساتیدی که دانشجو آزمون دارد استخراج شده که طی یکی دو روز آینده در پرتال دانشگاه قرار می گیرد.

سعیدی پور خاطرنشان کرد: آزمون این نیمسال تا ششم تیرماه ادامه دارد و دانشجویان دو آزمونی براساس برنامه تنظیم شده، یکی از آزمون ها را در ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور «غیرحضوری» است

امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور «غیرحضوری» است