مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-01فرهنگي

نمایشگاه مجازی قرآن کریم امروز افتتاح می شود


اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ساعت 11 امروز شنبه 11 اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت محدود در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و این مراسم به صورت زنده و مستقیم از فضای مجازی و شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

حضور 544 ناشر و 430 مؤسسه در نمایشگاه مجازی قرآن علاقه مندان از ساعت 12 امروز می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.

iqfa.

ir از بخش های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند.

بخش فروشگاهی نمایشگاه مربوط به فروش محصولات فرهنگ، مذهبی و دفاع مقدس خصوصاً کتاب است که در این راستا 544 ناشر و 430 مؤسسه دینی و قرآنی محصولات و خدماتشان را در نمایشگاه امسال عرضه می کنند.

از آنجایی که خرید از نمایشگاه امسال به صورت مجازی است، طی هماهنگی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خریدهای علاقه مندان به صورت رایگان برای آنها ارسال می شود، همچنین همه محصولاتی که در نمایشگاه امسال ارائه می شوند با 20 درصد تخفیف فروخته می شود.

اعطای بن خرید به 12 هزار فعال قرآنی از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای نمایشگاه اعطای بن خرید به فعالان قرآنی کشور است که در این راستا 12 هزار فعال قرآنی شناسایی و به آنها بن خرید از نمایشگاه اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی قرآن کریم امروز افتتاح می شود

نمایشگاه مجازی قرآن کریم امروز افتتاح می شود