مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-01اقتصادي

بازار پرمخاطره رمزارزها مقصد برخی سهامداران بورسی


افت شاخص بورس سبب شد، برخی از فعالان بازار سرمایه به سمت رمزارز ها بروند اما این بازار هم مخاطرات زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مجید روزبهانی کارشناس بازار سرمایه در رابطه با کلاهبرداری و اتفاقاتی که در بازار رمز ارز ها رخ داده اظهار کرد: به تازگی یک کلاهبرداری 2 میلیارد دلاری توسط یک شرکت رمز ارز در ترکیه ، صورت گرفته و تا به حال فعالیت دو صرافی ارز دیجیتال در ترکیه و یک صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی، به دستور مقام قضایی متوقف شده است.

وی بیان کرد: پس از این اتفاق بازار رمز ارز ها افت زیادی داشت و باعث شده که در یک مسیر صاف و بدون نوسان زیاد باقی بماند و فعلاً شرایط خوبی ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: با توجه به نوسانات و افت شاخص بورس در چند وقت اخیر، بسیاری از فعالان بازار سرمایه مجبور شدند از بازار سرمایه به سمت بازار ارز های دیجیتال بروند و این باعث شد که ما خروج سرمایه از کشور و تضعیف بازار های داخلی را داشته باشیم.

کارشناس بازار سرمایه گفت: در مجموع بازار رمز ارزها، جزو بازار های پر خطر است و وجود نوسانات بیش از حد، عدم حمایت بازار توسط دولت، مسائل قانونی رمز ارزها، عدم حمایت از مصرف کننده، طول عمر رمز ارزها، وجود دستکاری در بازار رمزارزها، وجود کلاهبرداری در این بازار، نبود مراجع قانونی جهت رسیدگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پرمخاطره رمزارزها مقصد برخی سهامداران بورسی

بازار پرمخاطره رمزارزها مقصد برخی سهامداران بورسی