مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-01اجتماعي

خلا قانونی برای الزام اتصال سازمان ها به سامانه هشدار سریع زلزله


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشا ه به خلا قانونی در مورد الزام کردن دستگاه ها به سامانه هشدار سریع زلزله از پیگیری برای تصویب مصوبه ای با موضوع الزام اتصال سازمان های تخصصی به سامانه هشدار سریع زلزله خبر داد.

- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشا ه به خلا قانونی در مورد الزام کردن دستگاه ها به سامانه هشدار سریع زلزله از پیگیری برای تصویب مصوبه ای با موضوع الزام اتصال سازمان های تخصصی به سامانه هشدار سریع زلزله خبر داد.

رضا کرمی محمدی در گفت وگو با ایسنا درباره اتصال سازمان ها به سامانه هشدار سریع زلزله در تهران افزود: زیرساخت های ما در این خصوص آماده شده و سازمان آتش نشانی عملا به این سامانه ها متصل شده، مترو نیز باید به این سامانه متصل شود، اتصال به این سامانه در شرکت گاز هنوز اجرایی نشده و لازم است دستگاه های دیگر نیز به این سامانه اضافه شوند.

وی ادامه داد: با استفاده از این سامانه وقتی سیگنال زلزله برسد، باید برق اضطراری در مراکزی مانند بیمارستان ها که از اتاق عمل و شرایط اضطراری برخوردارند، وصل شود تا بتوانند اتاق عمل را در زمان بحران حفظ کنند.

کرمی محمدی با بیان اینکه با سازمان های مختلف در حال مذاکره هستیم و آنها هم از پیوستن به این سامانه استقبال کرده اند، گفت: شرکت آب و فاضلاب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلا قانونی برای الزام اتصال سازمان ها به سامانه هشدار سریع زلزله

خلا قانونی برای الزام اتصال سازمان ها به سامانه هشدار سریع زلزله