مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-01سياسي

قاری و مداح فارس در زادگاهش آرام می گیرد


مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم حیدرعلی حسین زاده، قاری، مربی قرآن و یکی از مداحان فارس در دره گز استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم حیدرعلی حسین زاده، قاری، مربی قرآن و یکی از مداحان فارس در دره گز استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مرحوم حیدرعلی حسین زاده، قاری، مربی قرآن و یکی از مداحان استان فارس بود که عصر پنج شنبه، 9 اردیبهشت به دلیل ابتلا به کرونا در شیراز درگذشت.

مراسم وداع با پیکر آن مرحوم که اصالتاً زاده دره گز استان خراسان رضوی بود و به پیروی از نیاکان خود خادمی خاندان عصمت و طهارت(ع) را دنبال کرد، جمعه 10 اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در محوطه صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور جمعی از مداحان و هیئت های مذهبی و قرآنیان شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بعد از برگزاری این مراسم پیکر مرحوم برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش منتقل شد و بناست که مراسم تشییع و خاکسپاری این خادم اهل بیت(ع) عصر امروز، 11 اردیبهشت برگزار شود.

علاوه بر این مراسم سوم و هفتمین روز درگذشت این مربی قرآن که طی سه دهه اهتمام ویژه ای به تربیت نسل قرآنی به ویژه نونهالان و کودکان داشت، در دره گز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاری و مداح فارس در زادگاهش آرام می گیرد

قاری و مداح فارس در زادگاهش آرام می گیرد