مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-01اقتصادي

ماهانه چقدر پول بنزین می دهید؟


در حال حاضر روزانه بیش از 110 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه های کشور تولید و به طور میانگین روزانه حدود 75 میلیون لیتر مصرف می شود که ماهانه عددی حدود 2 میلیارد و 250 میلیون لیتر را در برمیگیرد و بر اساس ارزیابی ها حدود 35 درصد بنزین مصرفی ماهانه در کشور به .

- در حال حاضر روزانه بیش از 110 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه های کشور تولید و به طور میانگین روزانه حدود 75 میلیون لیتر مصرف می شود که ماهانه عددی حدود 2 میلیارد و 250 میلیون لیتر را در برمیگیرد و بر اساس ارزیابی ها حدود 35 درصد بنزین مصرفی ماهانه در کشور به نرخ آزاد و 65 درصد با نرخ 1500 تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان افزایش قیمت بنزین و بازگشت سهمیه بندی، تغییرات چشم گیری در مصرف روی داده است و با شیوع کرونا هم نوسانات زیادی را در این مورد شاهد بودیم.

پس از افزایش قیمت بنزین و در ماه های اولیه با کاهش مصرف روبرو شدیم که طبق اعلام قلی زاده- رییس هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور در مورد بنزین آزاد حدود 10 تا 20 درصد از بنزین مصرفی به نرخ آزاد بود، اما رفته رفته این میزان تغییر کرده و هم اکنون بر اساس واقعیات میدانی می توان گفت به صورت میانگین حدود 35 درصد بنزین مصرفی به نرخ آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه چقدر پول بنزین می دهید؟

ماهانه چقدر پول بنزین می دهید؟