مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-01پزشكي

همدان پیشتاز در تزریق واکسن کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: استان همدان با 16 هزار دُز تزریق واکسن از استان هایی است که بیشترین تزریق واکسن را داشته و در واقع در این عرصه پیشتاز بوده است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: استان همدان با 16 هزار دُز تزریق واکسن از استان هایی است که بیشترین تزریق واکسن را داشته و در واقع در این عرصه پیشتاز بوده است.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 11 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، با اشاره به اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 10 نفر از هم استانی ها به علت ابتلا به کرونا فوت شدند، اظهار کرد: تعداد بیماران مراجعه کننده به صورت سرپایی در استان 360 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه میزان بستری های کرونایی در استان 1300 نفر هستند، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته با مراجعات مختلفی که به بیمارستان های استان وجود داشته، 225 نفر بستری داشتیم.

حیدری مقدم با اعلام اینکه بیش از 1000 بیمار در 24 ساعت گذشته به بیمارستان های استان مراجعه کردند، یادآور شد: 98 درصد ابتلا به کرونا در استان، به علت شرکت در مراسم ها و دورهمی های خانوادگی است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 28 دستگاه ونتیلاتور(اکسیژن ساز) به تجهیزات بیمارستان های استان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پیشتاز در تزریق واکسن کرونا

همدان پیشتاز در تزریق واکسن کرونا