مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-01ورزشي

فریب افکار عمومی با کلیدواژه «پول»


«پول» تنها یک کلیدواژه برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی های تیم صنعت نفت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، صنعت نفت آبادان در ادامه نتایج ضعیف و بحران های مدیریتی و فنی خود، از تیم دسته اولی خیبر خرم آباد شکست خورد تا اصالت این باشگاه ریشه دار و صاحب نام فوتبال ایران زیر سؤال برود.

این تیم در حالی جام حذفی فوتبال کشور را آغاز کرد که پس از استراحت در مراحل ابتدایی، در چارچوب مرحل یک هشتم به مصاف نماینده خرم آباد رفت که این دیدار، برای شاگردان پورموسوی، عایدی جز شکست نداشت و زردپوشان آبادانی هنوز وارد این جام نشده با آن خداحافظی کردند.

گرچه قصد آنالیز فنی نماینده آبادان را در تک دیدار جام حذفی نداریم، چرا که اعتقاد بر آن است که باشگاه صنعت نفت به دلیل وجود مشکلات عدیده، توان حضور در دو آوردگاه مقارن را ندارد و فرض را بر آن می گذاریم که نفتی ها، این شکست را عمداً رقم زده اند تا در ادامه بر روی 10 بازی باقیمانده در لیگ برتر تمرکز کنند، اما آیا این تیم با تمرکز بر روی لیگ برتر می تواند به نتایج دلخواه دست پیدا کند؟ این تیم کمتر از یک هفته دیگر باید در آبادان از تیم رده پنجمی فنی نیز به این علم دست یافته که نمی توان با نام ها، یک لیگ فرسایشی را پست سر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب افکار عمومی با کلیدواژه «پول»

فریب افکار عمومی با کلیدواژه «پول»