مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-01فناوري

به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران


گوگل تغییراتی را در ظاهر و سیاست گذاری های پلی استور خود ایجاد کرده تا کاربران درک بهتری از کارکردها و امکانات هر برنامه پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورج، نمایش فهرست برنامه های گوناگون در پلی استور تا به حال چندان دقیق و منطبق بر خواست کاربران در زمان جستجوی آنها نبوده و همین مساله موجب شده تا در بسیاری از اوقات ابتدا برنامه هایی در معرض دید کاربران قرار گیرند که چندان ارتباطی با نیاز آنها نداشته اند.

از همین رو گوگل تغییراتی را در پلی استور ایجاد کرده تا تصاویر و ویدئوهای بیشتری برای تشریح کارکردها و امکانات هر برنامه در معرض دید کاربران قرار بگیرد و آنها کاملاً متوجه شوند هر برنامه برای چه اقداماتی مفید است.

قرار است این به روزرسانی پلی استور تا نیمه دوم سال 2021 انجام شود و عناوین، آیکون ها و شرح هر برنامه نیز با جزییات بیشتری در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

همچنین سیاست های گوگل در زمینه درج متادیتای هر برنامه سختگیرانه تر خواهد بود تا توسعه دهندگان برنامه های مختلف از استفاده از متادیتای فریبنده و دروغین در مورد اپلیکیشن های خود خودداری کرده و کاربران را فریب ندهند.

استفاده از حروف بزرگ برای درج متادیتا مجاز نخواهد بود مگر آنکه کلیدواژه مربوط به نام یک شرکت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران

به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران