مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-01اقتصادي

اعتبارات عمران شهری بوشهر افزایش 2 برابری داشته است


اعتبارات عمران شهری بوشهر افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین صالحیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: 653 میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری بوشهر برای امسال مصوب شده که 119 پروژه عمران شهری تدوین و تعریف شده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته 299 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد افزود: 15 پروژه عمران شهری هم زمان با روز شوراها در شهر بوشهر افتتاح و اجرا می شود.

صالحیان با اشاره به تخصیص 60 میلیارد تومان برای اجرا پروژه های عمران شهری در بخش های مختلف تصریح کرد: درجه شهرداری بوشهر 10 تعیین شده که با ارتقا آن به 11 تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری بهتر و بیشتر می شود.

وی از تعیین یک مشاور برای ادامه پروژه فراموش شده فانوس دریایی بوشهر خبر داد و افزود: پروژه فانوس دریایی بوشهر در شورای پنجم اجراشده ولی پس از مدتی رهاشده و اسکلت ساخته شده رو به فرسودگی است صالحیان اجرا طرح جاده سلامت در واگذاری بخشی از اراضی نظامی به شهرداری بوشهر افزود: با زمین تخصیصی و عقب نشینی فنس پایگاه نظامی طرح های مختلف عمران شهری از جمله جاده سلامت اجرا می شود.

وی از برنامه زمان بندی تکمیل پروژه های عمران شهری، با همکاری اعضای شورای اسلامی خبر داد و اضافه کرد: امسال 8 میلیارد تومان برای اجرا طرح های مختلف در بافت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمران شهری بوشهر افزایش 2 برابری داشته است

اعتبارات عمران شهری بوشهر افزایش 2 برابری داشته است