مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-01سياسي

مراسم شب های قدر در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم معنوی شب های قدر در مساجد شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم معنوی شب های قدر در مساجد شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: درب تمامی مساجد استان، شب های قدر به روی نمازگزاران باز است و ویژه برنامه های شب های قدر در تمامی مساجد استان برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به محدودیت های مساجد در مناطق قرمز و نارنجی برای برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برنامه های معنوی مساجد در شهرهای قرمز و نارنجی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی با حضور محدود افراد و فقط در فضای باز برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: مساجد مناطق زرد و آبی هم با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی مجاز به برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر هستند.

احمدی در ادامه از مردم خواست تا هنگام حضور در مساجد فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع کرونا و سلامت خود و عزیزانشان رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شب های قدر در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار می شود

مراسم شب های قدر در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار می شود