مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-01سياسي

تجلیل از معلمان جهادگر به مناسبت هفته معلم


مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین خبر داد: همزمان با هفته معلم از معلمان برگزیده و جهادگر استان قزوین در عرصه های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدامات ارزشمندی را در پایش سلامت و پایش امور مرتبط با حوزه بهداشت، سلامت و تولید ماسک برنامه ریزی شده است.

وی افزود: یکی از شاخص ترین برنامه های هفته معلم نشست تبیین اندیشه های شهید مطهری در نظام تعلیم و تربیت با حضور حجت الاسلام معبودی، دکتر اصغری مدیرکل محترم آموزش و پرورش، مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین و مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین است که به صورت ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد با معاونین مناطق چهارده گانه، مدیران مدارس و همکاران فرهنگی برگزار می شود.

این مسئول ابراز کرد: از دیگر برنامه های ما تجلیل از معلمان شاخص و نمونه، کارگران نمونه و مربیان عقیدتی سیاسی همزمان با هفته کار و کارگر و هفته عقیدتی سیاسی است که در مجموعه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز سیزدهم اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های ما در هفته معلم و در راستای آگاه سازی عمومی برای انجام تکلیف بزرگی همچون شرکت در انتخابات پیش رو و حضور گسترده مردم در این انتخابات است که با همکاری کانون های بسیج فرهنگیان و حوزه های بسیج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از معلمان جهادگر به مناسبت هفته معلم

تجلیل از معلمان جهادگر به مناسبت هفته معلم