مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-01اقتصادي

مبارزه با سن غلات در اراضی سمنان به 6830 هکتار رسید


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تاکنون مبارزه با سن غلات در اراضی این استان در سطح 6 هزار و 830 هکتار انجام شده است.

- لطف الله رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با آفت غلات و با بیان اینکه پایش و کنترل سن در مزارع گندم و جو استان سمنان به طور جدی پیگیری می شود، اظهار کرد: در حال حاضر مبارزه با سن مادری در همه شهرستان های استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سن غلات بیشتر در هوای گرم و خشک مشاهده می شود، اضافه کرد: بیشترین سطح مبارزه با آفت سن به ترتیب در شهرستان های آرادان دو هزار و 50 هکتار و گرمسار در سطح دو هزار و 460 هکتار انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: سطح مبارزه با سن مادری در مزارع گندم چهار هزار و 640 هکتار و در مزارع جو نیز در سطح دو هزار و 190 هکتار انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با بیان اینکه مبارزه با آفت سن مادری در همه شهرستان ها در حال انجام است؛ گفت: عملیات مبارزه همگانی با آفت سن غلات از پنجم فروردین ماه آغاز و تا امروز ادامه دارد.

عباس مشیریان افزود: مبارزه با سن مادری در شهرستان سمنان از پنجم فروردین ماه آغاز و در مجموع در سطح یک هزار و 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با سن غلات در اراضی سمنان به 6830 هکتار رسید

مبارزه با سن غلات در اراضی سمنان به 6830 هکتار رسید