مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-01اقتصادي

گسترش همکاری های اقتصادی مناطق انزلی و لوتوس


گفته رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه ابراز امیدواری کرد که با گسترش همکاری ها میان ایران و روسیه و با تغییر مدیریت در منطقه آزاد انزلی شاهد تحول اساسی در روابط دو منطقه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در سفر کاری به فدراسیون روسیه، با سرگی میلوشکین، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست که برخی از مدیران آن دستگاه حضور داشتند طرفین در خصوص توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور تأکید کردند.

هادی تیزهوش تابان در این دیدار با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی به عنوان تنها منطقه آزاد دریای کاسپین می تواند رابطه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گفته رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، در مسیر زمینی برای حمل ونقل کالا از ایران به روسیه و برعکس مشکلاتی وجود دارد و به این دلیل لازم است کشتی های رو-رو در دریای کاسپین به کار گرفته شوند.

نقش محوری منطقه آزاد انزلی برای منطقه ویژه اقتصادی لوتوس مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه نیز در این دیدار با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی برای منطقه ویژه اقتصادی لوتوس نقش محوری دارد، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم با مدیریت جدید منطقه آزاد انزلی یک جلسه ویدئوکنفرانسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های اقتصادی مناطق انزلی و لوتوس

گسترش همکاری های اقتصادی مناطق انزلی و لوتوس