مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-01سياسي

تبلیغات غیرمجاز تورهای گردشگری در فضای مجازی رصد می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تبلیغات غیرمجاز تورهای گردشگری در فضای مجازی از طریق کمیته نظارت بر تورهای گردشگری استان رصد می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تبلیغات غیرمجاز تورهای گردشگری در فضای مجازی از طریق کمیته نظارت بر تورهای گردشگری استان رصد می شود.

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری تور در ماه مبارک رمضان، وضعیت حاد شیوع ویروس کرونا در استان و وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر مقاصد گردشگری با تور گردشگری غیرمجاز شامل دو دستگاه مینی بوس حامل 30 نفر برخورد شد و پرونده فرد متخلف به مرجع انتظامی ارجاع داده شد تا پیگیری ‎های قضایی مربوط به آن انجام شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: در دومین مرحله از اجرای طرح برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری خراسان رضوی نماینده پلیس امنیت اخلاقی، نمایندگان انجمن صنفی دفاتر و راهنمایان گردشگری نیز حضور داشتند.

بیدخوری با با بیان این که با هر فردی که نسبت به ایجاد کانال در فضای مجازی اقدام و بدون رعایت موازین قانونی و اخلاقی تور برگزار کند برخورد می شود، اظهار کرد: از طریق کمیته نظارت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات غیرمجاز تورهای گردشگری در فضای مجازی رصد می شود

تبلیغات غیرمجاز تورهای گردشگری در فضای مجازی رصد می شود