مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-01حوادث

پیگیری رفع خطر از 250 ساختمان نا ایمن در بخش مرکزی شهر تهران انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان با بیان این که ابلاغ های صادر شده بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی به مراکز تجاری، - شهردار منطقه 11 تهران از وجود 252 ساختمان ناایمن در بخش مرکزی شهر پایتخت خبر داد که طی سه سال گذشته بیش از 1200 ابلاغ برای رفع خطر و نواقص ایمنی به آن ها صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان با بیان این که ابلاغ های صادر شده بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی به مراکز تجاری، اداری، آموزشی، بهداشتی و .

صادر شده است؛ گفت: پرونده ساختمان های نا ایمن متعلق به شهرداری منطقه شامل 32 مورد، پرونده های اولویت دار شامل مجتمع تجاری، مراکز خرید، اماکن مهم وپرتردد 12 مورد، مراکز آموزشی 132 مورد، تماشاخانه ها و سالن های تئاتر 15 مورد، بنا های تاریخی 17 مورد و بنا های مذهبی 4 مورد است.

آبادیان افزود: 34 بنای بی صاحب و بی دفاع متروکه نیز در محله های این منطقه وجود دارد که در جلسات کمیته ایمنی و پیگیری قضایی منطقه در حال انجام مراحل قانونی برای دریافت دستور و احکام ورود برای رفع خطر از آن ها هستیم.

شهردار منطقه 11 در باره پرونده های اولویت دار که شامل برخی اماکن عمومی و مراکز خرید پر رفت و آمد می شوند؛ بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع خطر از 250 ساختمان نا ایمن در بخش مرکزی شهر تهران انجام شد

پیگیری رفع خطر از 250 ساختمان نا ایمن در بخش مرکزی شهر تهران انجام شد