مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-01پزشكي

اجرای واکسیناسیون کارورزان و کارآموزان دانشگاه علوم پزشکی تهران


دبیرکل شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به روند فعلی واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه گفت: بیش از 1200 دانشجوی علوم پزشکی تهران واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ایزد محمدخواجه، دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره واکسیناسیون کووید 19 دانشجویان این دانشگاه گفت: واکسیناسیون در حال حاضر شامل کارورزها، کارآموزها و در واقع دانشجویانی است که نقش درمانی حیاتی و مواجهه بالینی بالا در بیمارستان ها دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه به میزان خوبی واکسن به دانشجویان اختصاص داده شده، درحال حاضر در تلاش هستیم مجموعه بیشتری از دانشجویان را پوشش دهیم.

یعنی علاوه بر کارورزهایی که کشیک درمانی دارند، کارآموزهایی که مواجهه بالینی مستمر و روزانه در بیمارستان ها، کلینیک ها و در پاراکلینیک ها دارند را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

محمدخواجه گفت: امیداورم بزودی به سمتی برویم که دانشجویانی که خطر مواجهه بالینی و حضور فیزیکی کمتری در محیط درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارند هم تحت پوشش قرار بگیرند.

وی درباره زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی تهران گفت: اعطای واکسن از طریق معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت درمان و بهداشت و با همکاری شورای صنفی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای واکسیناسیون کارورزان و کارآموزان دانشگاه علوم پزشکی تهران

اجرای واکسیناسیون کارورزان و کارآموزان دانشگاه علوم پزشکی تهران