مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-01سياسي

هزینه 114 میلیارد ریالی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در توسعه مناطق محروم


فرمانده سپاه کربلا از هزینه 114 میلیارد ریالی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در توسعه مناطق محروم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه آیین افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان مازندران در دهستان شهدا و عشرستاق بخش یانه سر بهشهر با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر محرومیت زدایی، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادنی در سپاه با بکارگیری نیرو های جهادی تشکیل شد که از مجموعه یک هزار دهستان محروم در کشور، 130 دهستان به هر استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه 3 دهستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه کربلا در دستور کار قرار گرفت، افزود: گروه های جهادی از ظرفیت مردمی استفاده می کنند.

فرمانده سپاه کربلا از اجرای 20 پروژه در سال 96 و 97 با هزینه بالغ بر 25 میلیارد ریال خبر داد و گفت: 100 دردصد طرح ها به نتیجه رسید.

سردار مسلمی در ادامه با اعلام اینکه در سال 98 و 99، 44 پروژه در مناطق محروم روستایی به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: مجموعه اعتباری که برای این پروژه ها هزینه شد، بالغ بر 88 میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه در دو سال فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا بالغ بر 114 میلیارد ریال برای اجرای پروژه ها هزینه شده است، خاطرنشان کرد: طرح گندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 114 میلیارد ریالی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در توسعه مناطق محروم

هزینه 114 میلیارد ریالی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در توسعه مناطق محروم