مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-01فرهنگي

سریال های ماه رمضان در برهوت تکرار/ سندروم تنبلی رسانه ای؛ مشکل اساسی صدا و سیما


زینب سادات موسوی؛ در رسانه ای که درگیر تکرار شده است و همان برنامه های تکراری را باز هم تکرار می کند دیگر فرقی نمی کند ماه، - سریال های ماه رمضان در برهوت تکرار/ سندروم تنبلی رسانه ای؛ مشکل اساسی صدا و سیما آرش فهیم گفت: به طور طبیعی رسانه ای که دچار تکرار و تقلید می شود، از زایندگی و پویایی فاصله می گیرد و نمی تواند هویت و تشخص خودش را اعلام کند.

وقتی یک رسانه، نمی تواند برای مناسبت های مختلف به خلق برنامه جدید دست بزند و به تکرار گذشته مشغول می شود، نمی تواند آینده خودش را بسازد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- زینب سادات موسوی؛ در رسانه ای که درگیر تکرار شده است و همان برنامه های تکراری را باز هم تکرار می کند دیگر فرقی نمی کند ماه، ماه عسل باشد یا مثل ماه.

این دور باطل تمام نمی شود و طناب پوسیدهٔ اتصال به تلویزیون با تولیدات تکراری و بی کیفیت در حال پاره شدن است.

چند سالی است که تولید برنامه های قبل افطار به صورت گفتگو محور و بر پایهٔ داستان گویی و روایتی از زندگی افراد به یک عادت تبدیل شده است؛ روایت هایی تأثیرگذار و عبرت آموزکه اکثرشان به تجربه های غم انگیزی مربوط می شود که احساس نزدیکی و حس ترحم مخاطب را بر می انگیزد و حتی برخی از آن ها تلاش کردند کپی هرچند دسته چندم از برنامه ماه عسل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های ماه رمضان در برهوت تکرار/ سندروم تنبلی رسانه ای؛ مشکل اساسی صدا و سیما

سریال های ماه رمضان در برهوت تکرار/ سندروم تنبلی رسانه ای؛ مشکل اساسی صدا و سیما