مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-01اقتصادي

حضور مردم در تشییع جنازه فرد کرونایی


متاسفانه مشاهده شده که جمع زیادی از مردم در تشییع جنازه فرد کرونایی شرکت می کنند.

- ایسنا/لرستان فرماندار رومشکان می گوید: متاسفانه مشاهده شده که جمع زیادی از مردم در تشییع جنازه فرد کرونایی شرکت می کنند.

نعمت الله دستیاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه مانند چند هفته گذشته وضعیت رومشکان در بحث شیوع کرونا، قرمز است.

وی با اشاره به افزایش آمار کرونایی ها، تصریح کرد: در این مدت با افزایش مبتلایان، بستری و فوتی مواجه بوده ایم و شیوع این ویروس خانوادگی شده است.

دستیاری با بیان اینکه محدودیت ها همچنان در رومشکان اعمال می شود، تاکید کرد: از طرفی به کاسبان حق می دهیم اما مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم الاجرا بوده و با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار رومشکان بیان کرد: متاسفانه مشاهده شده که جمع زیادی از مردم در تشییع جنازه فرد کرونایی شرکت می کنند و چنین مواردی باعث افزایش آمار مبتلایان می شود.

وی با بیان اینکه ریشه کنی کرونا نیاز به همکاری مردم دارد، افزود: این ویروس نشان داده هر وقت دست کم گرفته شود دوباره طغیان می کند و نمونه این موضوع را زیاد دیده ایم.

دستیاری گفت: کرونا خسارات لطمات زیاد و بعضاً جبران ناپذیری را به بخش های مختلف وارد کرده و اگر دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود، این لطمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در تشییع جنازه فرد کرونایی

حضور مردم در تشییع جنازه فرد کرونایی