مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-01اقتصادي

ارائه تسهیلات «امداد خودرو» به بازنشستگان کشوری


صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری شرکت امدادخودرو ایران، در قالب بسته دوازدهم طرح یاری، «خدمات امداد خودرو» را با تسهیلات 10ماهه و همراه با تخفیف به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق ارائه می کند.

- صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری شرکت امدادخودرو ایران، در قالب بسته دوازدهم طرح یاری، خدمات امداد خودرو را با تسهیلات 10ماهه و همراه با تخفیف به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس تفاهم نامه ای که صبح امروز (شنبه 11اردیبهشت ماه) به منظور تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت امدادخودرو ایران منعقد شد بازنشستگان کشوری برای نخستین بار می توانند خدمات خودرویی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت، خریداری کنند.

دکتر اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آیین رونمایی از این تفاهم نامه، ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر گفت: این صندوق با یک میلیون و 500هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش، به واسطه حضور بیش از یک میلیون و 200هزار نفر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه های وزارت علوم و همچنین علوم پزشکی و سایر دانشگاه ها و کسورپردازان این دستگاه ها به تعداد قابل توجهی از بازنشستگان فرهنگی و معلم خدمت ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات «امداد خودرو» به بازنشستگان کشوری

ارائه تسهیلات «امداد خودرو» به بازنشستگان کشوری