مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-01پزشكي

آغاز واکسیناسیون 3 هزار داوطلب در همدان علیه کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از آغاز واکسیناسیون 3 هزار داوطلب همدانی علیه بیماری کرونا خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در مراسم بیست و سومین آیین پویش ره سلامت و آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای انستیوفینلای کوبا و انستیوپاستور ایران اظهار کرد: امروز اتفاق خوبی را در تزریق واکسن مشترک کشور ایران و کوبا با وجود اتفاقات ناگواری که ماه های اخیر نسبت به بیماری کرونا داشتیم، شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم واکسیناسیون ملی را هم هر چه زودتر آغاز کنیم گفت: برنامه تزریق مرحله سوم واکسن ایران - کوبا از پنج استان به هشت استان ارتقا یافت و خوشبختانه همدان هم در جمع هشت استان قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه امروز واکسیناسیون3 هزار داوطلب در شهر همدان آغاز شده است افزود: البته از روز گذشته کار آغاز شده و ثبت نام انجام می شود اما امروز رسما کار آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه خانم دکتر اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه و پسر دکتر کرامت از متخصصان عفونی استان و نیز دکتر مجذوبی سه نفر از اولین داوطلبان تزریق این واکسن هستند عنوان کرد: امیدواریم با تزریق واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی بتوانیم از این بحران کرونا هرچه زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 3 هزار داوطلب در همدان علیه کرونا

آغاز واکسیناسیون 3 هزار داوطلب در همدان علیه کرونا