مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-01سياسي

تمهیدات برگزاری انتخابات پرشور در گلستان اندیشیده شده است


رییس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان با بیان این که مهم ترین هدف هیات بازرسی اعتمادسازی در انتخابات استف گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در گلستان اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم کریمی اظهارکرد: سلامت انتخابات برای کشور بسیار حائز اهمیت است و نظارت بر انتخابات بسیار جدی گرفته خواهد شد چرا که باعث تقویت اعتماد عمومی در جامعه می شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان با اشاره به نقش انتخابات آتی در تقویت بنیان نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: اصل و محتوای روند برگزاری انتخابات با حضور بازرسان انتخابات انجام می شود.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری، اولویت اصلی نظام بوده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه، آگاهی پیش شرط برگزاری انتخابات قانونمند است، تاکید کرد با ارائه آموزش های دقیق و مستمر بازرسان و مجریان به احکام قانونی مسلط می شوند.

به گفته کریمی، برای هر صندوق رای یک نفر بازرس مستقر است و تا پایان شمارش آرا و درج صورت جلسات بازرسان در کنار مجریان هستند.

وی یادآور شد: تا پایان انتخابات رسیدگی به شکایات در دستور کار قرار دارد و شماره تلفن های این هیات، به صورت شبانه روزی آماده رسیدگی به تخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات برگزاری انتخابات پرشور در گلستان اندیشیده شده است

تمهیدات برگزاری انتخابات پرشور در گلستان اندیشیده شده است