مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-01اقتصادي

رشد نگران کننده مصرف موادمخدر صنعتی در زنان


رشد نگران کننده مصرف موادمخدر صنعتی در زنانمدیر کل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سرعت رشد اعتیاد در زنان رو به افزایش است ضمن اینکه رشد مصرف مواد صنعتی به عنوان درمان لاغری در میان زنان نیز نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رضا تویسرکان منش روز شنبه در نشست خبری که صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: آمار شیوع اعتیاد در مردان بیشتر است و سهم زنان از جامعه آماری معتادان، 156 هزار نفر است که معادل 6 درصد کل معتادان و 6 دهم درصد کل جمعیت کشور است اما متاسفانه سرعت رشد اعتیاد در زنان رو به افزایش است ضمن اینکه رشد مصرف مواد صنعتی به عنوان درمان لاغری در میان زنان نگران کننده است.

وی افزود: در میان این قشر، زنان بی خانمان و متجاهری هستندکه برای این گروه خاص، توسعه مراکز درمان و نگهداری زنان صورت گرفته است.

چنانچه در سال گذشته پنج مرکز نگهداری ویژه زنان در تهران، سیستان و بلوچستان، مشهد، تبریز و اصفهان اختصاص یافت.

مدیر کل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر با یادآوری اینکه آسیب هایی که متوجه زنان است بیش از مردان است و انگ اجتماعی بالاتری دارند و برای دسترسی به مواد مجبور به تن دادن به آسیب های اجتماعی هستند، تصریح کرد: به همین دلیل زنان در اولویت کارها قرار گرفتند و برای گروه زنان معتادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد نگران کننده مصرف موادمخدر صنعتی در زنان

رشد نگران کننده مصرف موادمخدر صنعتی در زنان