مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-01بين الملل

نشست فوق العاده در پارلمان عراق در واکنش به اظهارات وزیر کشور ترکیه


کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که برای بررسی اظهارات وزیر کشور ترکیه که گفته آنکارا قصد احداث پایگاه نظامی در شمال عراق دارد، نشست فوق العاده برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در واکنش به اعلام قصد آنکارا مبنی بر احداث پایگاه نظامی در منطقه میتینا در شمال عراق، اعلام کرد که یک نشست فوق العاده برای بررسی این مسأله برگزار خواهد کرد.

بدر الزیادی عضو کمیسون امنیتی و دفاع پارلمان عراق در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: نفوذ و پیشروی ترکیه در خاک عراق نقض اشکار حاکمیت این کشور است.

کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان، نشستی فوق العاده برای بررسی اظهارات وزیر کشور ترکیه درباره احداث یک پایگاه نظامی در شمال عراق و اطمینان یافتن از صحت آن برگزار خواهد کرد.

وی درباره اوضاع امنیتی و افزایش حملات داعش گفت که این گروه تروریستی هنوز هسته های خاموشی دارد که در مناطق وسیعی از عراق حضور دارند و هر از گاهی حملاتی انجام می دهند.

اما حملات اخیر داعش در الطارمیه، دیالی و کرکوک به دلیل افزایش عملیات های نیروهای امنیتی عراق، علیه بقایای داعش و کشته شدن شمار زیادی از آنها طی روزهای گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فوق العاده در پارلمان عراق در واکنش به اظهارات وزیر کشور ترکیه

نشست فوق العاده در پارلمان عراق در واکنش به اظهارات وزیر کشور ترکیه