سامانه دیده بان چیست؟+ نحوه تماس و خدمات رسانیمدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور درخصوص نحوه فعالیت سامانه ملی دیده بان توضیحاتی ارائه داد. - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور درخصوص نحوه فعالیت سامانه ملی دیده بان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم نظم ده در مورد بازرسی و ارزیابی اجرای پروتکل های بهداشتی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مراکز سازمان بهزیستی اظهار کرد: براساس رهنمودهایی که دفتر مدیریت عملکرد از ریاست سازمان گرفت و براساس منشور حقوق شهروندی و تصویب نامه حقوق شهروندی، در نظام اداری به منظور میل به اهداف سازمانی اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه جامع ارتباطی بین سازمان و مردم کرد. وی افزود: با نام گذاری این سامانه تحت عنوان سامانه جامع دیده بان نه تنها سعی در ایجاد ارتباط دو سویه و اثربخش با مردم و جامعه هدف انجام شد، بلکه با استفاده از ظرفیت های موجود این سامانه حوزه نظارت بر مراکز و عملکرد واحدهای اجرایی را نیز که از مباحث و اهداف اصلی سازمان است، به عنوان پیشگام اصلی واگذاری تکالیف و وظایف بخش خصوصی انجام داده و در نظر گرفته است. به گفته نظم ده، یکی از مزایای اصلی سامانه ملی دیده بان سهولت دسترسی است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |