مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-01پزشكي

آمله ، گیاهی برای تقویت ذهن و قلب


عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاه آمله باعث تقویت ذهن و قلب شده و برای کاهش عرق بدن که ناشی از ضعف باشد، - عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاه آمله باعث تقویت ذهن و قلب شده و برای کاهش عرق بدن که ناشی از ضعف باشد، مفید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ساره حسینی گفت: آمله با نام های دیگر آملج، اَملَج، آمال و اونال، گیاهی با طبیعت سرد و خشک است.

وی با اشاره به این که این گیاه باعث تقویت ذهن و قلب می شود و بوعلی سینا به عنوان داروی قلبی آن را معرفی نموده است، افزود: آمله باعث افزایش توانایی بدن در مقابله با ویروس ها، باکتری ها و سایر میکروب ها می شود، اشتها را زیاد کرده و حالت تهوع را درمان می کند.

عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تأکید کرد: برای تقویت چشم، آمله را خوب ساییده و هم وزن آن شکر اضافه کرده و در مقداری روغن بادام شیرین مخلوط می نمایند و صبح ناشتا 20 گرم از این مخلوط مصرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر حسینی با بیان این که گیاه آمله برای کاهش عرق بدن که ناشی از ضعف باشد مفید است، گفت: برای رفع ریزش و جلوگیری از سفید شدن مو و (کمک به) رشد مو، پودر آن را با حنا مخلوط کرده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمله ، گیاهی برای تقویت ذهن و قلب

آمله ، گیاهی برای تقویت ذهن و قلب