مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-01پزشكي

تاثیر واکسن بر سویه ی هندی کرونا/بهبودی 94 درصد مبتلایان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که واکسیناسیون علیه کووید-19 در مقابله با همه سویه های جهش یافته این ویروس، منجمله سویه ی هندی تاثیرگذار است.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که واکسیناسیون علیه کووید-19 در مقابله با همه سویه های جهش یافته این ویروس، منجمله سویه ی هندی تاثیرگذار است.

عبدالرسول همتی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به اینکه چند درصد از افراد مبتلا قرنطینه را رعایت می کنند؟ گفت: متاسفانه درصدی از مبتلایان اعتقادی به قرنطینه ندارند و از خانه خارج شده و قطعا برای سایر افراد جامعه دردسر درست می کنند و در عمل هم با اینگونه افراد نمی توان مقابله ای جدی داشت.

همتی با بیان اینکه شناسایی مبتلایان در فارس با انجام تست های بیشتر، به خوبی انجام شده و این استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا، استراتژی انجام تست های بیشتر برای افزایش آمار بیماران شناسایی شده را در دستور کار قرار داده و دنبال کرده است، این استراتژی را مانند اقدامات انجام شده توسط کشورهای آلمان و کره جنوبی دانست.

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی افراد بیمار سریعتر شناسایی شوند روند درمانی آنها و اقدامات اولیه درمانی هم سریعتر آغاز می شود و به مرحله حاد نمی رسند، لذا فارس در این باره موفق عمل کرده و از لحاظ تعداد تست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر واکسن بر سویه ی هندی کرونا/بهبودی 94 درصد مبتلایان

تاثیر واکسن بر سویه ی هندی کرونا/بهبودی 94 درصد مبتلایان