مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-01سياسي

درد های بزرگ بشر با قرآن درمان می شود/ مزایای نمایشگاه مجازی قرآن


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مزایای نمایشگاه مجازی قرآن گفت: اگر نمایشگاه حضوری قرآن در 8 ساعت برگزار می شد الان نمایشگاه مجازی 24 ساعته است و اگر فقط اهالی تهران به نمایشگاه دسترسی داشتند الان در همه شهرها و حتی دیگر کشورها می توانند از فرصت نمایشگاه قرآن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین افتتاحیه نمایشگاه مجازی قرآن کریم با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

امام علی (ع) تنها کسی است از ابتدای بعثت شاهد نزول قرآن بود در این مراسم صالحی طی سخنانی با اشاره به اینکه امام علی علیه السلام در همه لحظات نزول از ابتدای بعثت تا رحلت پیامبر (ص) حضور داشت گفت: امشب شب قدر و شب نزول قرآن است و امام علی علیه السلام جواهر کرامت در این شب است.

این امام عزیز فرزانه ای است که پا به پای قرآن حرکت کرد و با قرآن لحظه به لحظه بود و با قرآن زندگی کرد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی علیه السلام درباره قرآن کریم گفت: امام علی علیه السلام می فرمایند وقتی نور رسالت جهان را نورافشانی کرد من بودم و می دیدم و وقتی نسیم وحی می وزید من استشمام می کردم، وقتی بر پیامبر نازل می شد من می شنیدم و تا آخرین لحظات وحی وقتی پیامبر رحلت کرد سرش سر را بر روی سینه من گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد های بزرگ بشر با قرآن درمان می شود/ مزایای نمایشگاه مجازی قرآن

درد های بزرگ بشر با قرآن درمان می شود/ مزایای نمایشگاه مجازی قرآن