مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-01پزشكي

دوز اول واکسن به حدود 4000 نفر در فسا تزریق شده است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در فاز اول واکسیناسیون کرونا، 3894 نفر از گروههای هدف در این شهرستان واکسن دریافت کردند.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در فاز اول واکسیناسیون کرونا، 3894 نفر از گروههای هدف در این شهرستان واکسن دریافت کردند.

صادق مهدوی نیا به آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید-19 در فسا اشاره و بیان کرد: وضعیت این شهرستان همچنان خطرناک و نگران کننده بوده و طبق رنگ بندی اعلام شده وزارت بهداشت، فسا هم اینک قرمز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی فسا، مهدوی نیا ادامه داد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 35 هزار و 500 تست پی سی آر در فسا انجام و 13 هزار و 423 مورد کرونای مثبت شناسایی شده است و تعداد فوتی های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز 200 نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 12 هزار و 100 مورد تست رپید انجام شده که 1572 مورد آن مثبت شده است، مهدوی نیا عنوان کرد: تست رپید، غربالگری است و درصد منفی کاذب بالا دارد و موارد منفی که علامت دارند توصیه به انجام تست پی سی آر می شود.

او از همشهریان خواست تا در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا مراکز ویژه کرونا مراجعه کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوز اول واکسن به حدود 4000 نفر در فسا تزریق شده است

دوز اول واکسن به حدود 4000 نفر در فسا تزریق شده است