مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-01سياسي

ساخت فاز سوم موزه دفاع مازندران آغاز شد


ساخت فاز سوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور مسئولان و به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس در ساری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بعدازظهر شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این پروژه را بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور عنوان کرد که در ساری در دست احداث است و افزود: هدف از احداث فاز سه مرکز فرهنگی نشان دادن مقاومت و پایداری مازندرانی ها در گذر تاریخ است.

این مسئول با بیان اینکه نمادهای تاریخی 22 شهرستان استان مازندران در این مرکز جانمایی می شود، گفت: شهرداری ساری مجری ساخت فاز سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که امروز با عنوان (پارک پایداری) در حدود 6 هکتار کلنگ زنی شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری در احداث این مرکز افزود: مشارکت شهرداری های استان نیز در احداث این پروژه تاریخی ضرورت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر و ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: ورودی پارک پایداری با 40 متر غار تاریخی هوتو آغاز می شود و آثار و نماد برجستگی های تاریخی مقاومت مردم مازندران در این مکان به نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فاز سوم موزه دفاع مازندران آغاز شد

ساخت فاز سوم موزه دفاع مازندران آغاز شد